Poradnik -> Skille

Zasady:

  • Umiejętności mogą być pasywne (trwają tak długo, jak długo żyje karta, z której pochodzą, by zadziałały - musi minąć oczekiwanie)
  • Umiejętności mogą być aktywne (trwają tylko na czas ataku-obrony), umiejętności/czary kosztują energię lub męczą kartę, ustawiając jej oczekiwanie na 1
  • Karty typu Czar mają umiejętności aktywne. Karta Czar może być rzucana podczas ataku lub obrony, musi być tylko nasza kolej ruchu (ataku/obrony). Karty Czar mają koszt rzutu pobierany z karty, po użyciu karta się niszczy.
  • Ekwipunek ma tylko umiejętności pasywne, nie ma aktywnych.

Umiejętności kart:

+xHP Aura HP
Aura dodaje +x HP wszystkim naszym jednostkom, działa póki karta dająca aurę jest na stole i nie ma oczekiwania.
+xSH Aura SH
Aura dodaje +x Sh wszystkim naszym jednostkom, działa póki karta dająca aurę jest na stole i nie ma oczekiwania.
FStrk Pierwsze uderzenie, First strike
- Karta atakuje pierwsza, jeśli przeciwnik zginie nie wykonuje kontrataku
- Działa tylko w ataku, nie działa w obronie
- Przykład: Mamy 2 ataku, przeciwnik 2 HP i 2 ataku. Jeśli go zaatakujemy, on zginie, my nie otrzymujemy żadnych obrażeń.
Trmpl Stratowanie, Trample
- Punkty ponad obronę (SH+HP) atakowanej jednostki przechodzą na dowódcę wroga
- Działa tylko w ataku
- Przykład: Mamy 3 ataku, jednostka 1HP + 1SH, 1 ataku przechodzi na dowódcę zabierając mu 1HP.
Zadanie obrażeń
Xdmg Zadanie x obrażeń wybranemu celowi
Xdmga Zadanie x obrażeń wszystkim wrogim kartom
DTch Zabójczy dotyk, Deathtouch
- Każdy punkt obrażeń zadany przeciwnikowi zabija go.
- Należy zadać obrażenia w HP, przejęte przez tarcze się nie liczą.
xShS Ominięcie tarczy, Skip shield
Omija x punktów tarczy podczas ataku.
Przykład: Mamy 2 ataku i 2 ShS, przeciwnik 2 shielda i 2 HP – omijamy 2 punkty tarczy, 2 punkty ataku zabierają mu 2 HP i karta wroga ginie.
xShP Przebicie tarczy, Shield pierce
W czasie ataku jest niszczone x SH przeciwnika.
-xCD Redukcja oczekiwania, cooldown'u
Obniża czas oczekiwania o x wybranemu celowi.
Dodanie życia/tarczy
+xHP Dodaje wybranemu celowi +x HP do końca tury.
+xSH Dodaje wybranemu celowi +x SH do końca tury.

Czary, mozna ich używać zarówno, w ataku jak i obronie

Kill Zabicie, Kill
Zabija kartę, która ma mniej niż X HP
GetX Pobierz kartę, Get
Pobiera x kart do ręki
EQdstr Zniszczenie eq
- Niszczy wszystkie karty dołączone do wybranego celu
- Zniszczone karty ekwipunku nie wracają do ręki właściciela
EQundo Rozbrojenie
Zwraca do ręki właściciela wszystkie karty ekwipunku dołączone do wybranego celu
ShR Naprawa tarczy
Regeneruje tarczę jednostki do poziomu bazowego
+xCD Dodanie oczekiwania
+ x czasu oczekiwania wybranemu celowi
CD:x Ustawienie oczekiwania
Ustawienie oczekiwania wybranemu celowi na X
Undo Cofnięcie karty
Wycofuje wskazana kartę do ręki właściciela
Devbricks - Łukasz Kowalski all rights reserved, Regulamin
Twórcy gry: Silnik gry: Zły Patryk | Klient gry, www: Doceluf | Projekt i zarządzanie: Eigen | Grafiki: (karty, tła, avatary) - Marud, (karty, elementy www) - Zakała