Poradnik -> Złoto i Xp

1. Punkty doświadczenia (xp)

Za każdą walkę gracz otrzymuje punkty doświadczenia (xp). Ich ilość to:
a) w walce z komputerem:
- do 10 poziomu 3 + akcje specjalne
- od 10 poziomu akcje specjalne
b) w walce z graczem: zmiana rankingu + akcje specjalne
W obu trybach punkty doświadczenia dostaje się dopiero, gdy walka będzie trwać dłużej niż 15 tur.

Występują następujące akcje specjalne:
  • +10 za skończenie walki bez straty życia, czyli gdy kończymy grę z 20HP
  • +1..10 za utrzymanie serii zwycięstw (win streak), jeśli to nasze 5 zwycięstwo z rzędu, otrzymamy 5 punktów więcej; max wartość to 10 xp, niezależnie od tego że seria zwycięstw jest większa
  • +50% z HP przeciwnika, doprowadzonego do stanu poniżej 0HP, czyli gdy wrogiego dowódcę doprowadzimy do -10HP otrzymujemy +5
  • +50% z ilości punktów HP zabranych kartom i dowódcy wroga z ataku i skilli w naszej najlepszej turze, czyli gdy wykonaliśmy 10 ataków, a najlepszy zabrał kartom wroga i jego dowódcy 20 punktów HP, to otrzymujemy +10
Ograniczenia otrzymywania punktów za akcje specjalne dla trybu single
  • do 10 poziomu możliwe: max po +1 dla b. łatwego (za każdą akcję), 33% dla łatwego, 50% dla normalnego, trudny i wyżej - 100%
  • od 10 poziomu - punkty za akcje specjalne przyznawane są tylko od poziomu "trudny" i powyżej (z zachowaniem pozostałych zasad)
Przegrany otrzymuje 2 + 50% punktów za wszystkie swoje akcje specjalne.
Wszystkie otrzymane punkty doświadczenia mogą zostać zmniejszone o karę, którą otrzymujemy za wychodzenie z gry. Więcej o tym w punkcie 3.

2. Złoto za walki

Każda wygrana walka rankingowa daje zwycięzcy +10 (naliczane gdy gra trwa minimum 6 tur), przegranemu +1 (naliczane gdy gra trwa minimum 30 tur).

Walki single dają +1 na poziomie trudnym, +2 na bardzo trudnym, +3 na piekielnym. Złoto za walki single otrzymujemy jedynie w wypadku wygranej.

3. Zasady kończenia rozgrywki z graczem

Wygrany:
  • jeżeli minęło 6 tur, to otrzymuje 10
  • jeżeli minęło 15 tur otrzymuje całość punktów doświadczenia
  • jeżeli minęło 15 tur, to ranking się nalicza
  • jeżeli minęło 15 tur, to wygranemu spada kara (naliczana za poddanie się)
  • jeżeli minęło 15 tur, to wygrany dostaje uzyskane w walce osiągnięcia
  • jeżeli nie było poddania się przeciwnika lub poddanie nastąpiło po 30 turach - wygrany otrzymuje bonus złota + exp za pierwszą walkę tego dnia
Przegrany (bez poddawania się):
  • jeżeli minęło 15 tur, to ranking się nalicza
  • jeżeli minęło 15 tur, to otrzymuje 2 + 50% z akcji specjalnych
  • jeżeli minęła 30 tura, otrzymuje 1
Przegrany (poddający się)
  • nie otrzymuje punktów doświadczenia za walkę
  • nie otrzymuje złota za walkę
  • dostaje karę -20% do nagród za następne zwycięstwo, kumulowane do 100% (kara nie nalicza się za pierwsze poddanie w ciągu dnia)
Za każde poddanie się, nie licząc 1 w ciągu dnia, otrzymujemy karę -20% do wszystkich nagród za następne zwycięstwo. Kara może rosnąć do 100% i spada o 20% każdego dnia lub po następnej wygranej walce z innym graczem.

4. Awans na wyższy poziom

Awans na wyższy poziom może nam dać następujące korzyści:
  • otrzymujemy złoto, zależne od naszego poziomu
  • na niektórych poziomach dostajemy paczkę kart
  • na niektórych poziomach dostajemy avatar
  • umożliwia odblokowanie osiągnięć
Devbricks - Łukasz Kowalski all rights reserved, Regulamin
Twórcy gry: Silnik gry: Zły Patryk | Klient gry, www: Doceluf | Projekt i zarządzanie: Eigen | Grafiki: (karty, tła, avatary) - Marud, (karty, elementy www) - Zakała